- Startpagina

- Verkooptrainingen


Ons complete programma:


Complete salestraining: 'van lead tot vaste opdrachtgever'. Klik hier


Scherpe opfristraining? Dan kiest u: 'sales refreshment'.Klik hier


Een korte (maar krachtige!) telefonisch acquireren workshop? Klik hier


Volgens een bewezen succesvol trechter gespreksmodel het verkoopgesprek bij de potentiŽle klant voeren? Klik hier


Actief in de mediabranche? Volg onze 'mediatraining'. Klik hier


Een specifieke 'op maat geschreven' training? Klik hier



Succesvol Verkopen.nl Salestrainingen

Mediatraining

Direct meer weten? Vul dan het aanvraagformulier trainingen in door hier te klikken.

Het overzicht van al onze verkooptrainingen is te vinden aan de linkerkant van deze pagina.


Waarom deze training voor uw bedrijf?

Deelnemers zullen na afloop van deze inspirerende training in staat zijn om vakinhoudelijke kansen uit de mediamarkt te signaleren en vervolgens door middel van een succesvolle methode doelgerichte persoonlijke verkoopgesprekken te voeren met relevante contactpersonen bij adverteerders en bij reclame- en mediabureaus. Deze mediatraining is specifiek geschreven voor media-exploitanten.


Onze trainingen worden volgens een unieke aanpak gegeven: alle modules zijn gebaseerd op beproefde verkoopmethodieken en bestaan uit een theorie- en praktijkgedeelte, waarbij er constant door onze trainers een brug wordt geslagen naar de actuele werksituatie van de cursisten.

Succesvol Verkopen .nl heeft geen open standaardtrainingen, maar biedt krachtige gepersonaliseerde in-company trainingen. Met andere woorden: onze trainingen worden sterk toegesneden op de specifieke bedrijf- en werksituatie van de deelnemers. Hierdoor ontstaat een 'herkenbare' verkooptraining die verkopers direct na de trainingssessie in staat stelt hogere resultaten te behalen.

Door deze unieke aanpak zullen trainingen van Succesvol verkopen .nl absoluut deuren naar nieuwe opdrachtgevers en/of nieuwe verkoopkansen openen. Onderstaande krachtige verkooptraining legt een stevige basis voor continue succes!


Deze training duurt in totaal 2 dagen

Locatie: Extern, in een Accor of van der Valk Motel in de omgeving van uw bedrijf.

Maximaal aantal deelnemers: 9

De basisindeling (aan de hand van de doelstellingen kan dit worden aangepast) is als volgt:


Basisindeling dag 1, Media:

introductie en formulering doelstelling cursisten

medialandschap (actuele ontwikkelingen)

het mediatraject (routing, proces, betrokken partijen)

(internationale) ontwikkelingen bij mediabureaus (inkomstenbronnen, organisatie, ketens)

definities en begrippen, bronnen

voor- en nadelen per mediumtype (in vergelijking met eigen medium)

mediaonderzoekende mediabriefing (doelgroepbepaling)

beÔnvloeding van het mediaproces

creatieve mogelijkheden

optimalisering Ďbreinpositieí

praktijk case


Basisindeling dag 2, Sales:

introductie en formulering doelstelling cursisten

wat is verkopen?

Met welke partijen en contactpersonen (adverteerder, mediabureau) ga ik wanneer een gesprek aan?

de voorbereiding van het persoonlijke verkoopgesprek

het belang en gebruik van beleefdheidsgebruiken

behoefteanalyse van de (potentiŽle) opdrachtgever, hoe ontdek ik communicatiedoelstellingen?

hoe presenteer ik mijn bedrijf en bereik optimaal?

het plan van aanpak (offerte) en de onderhandeling

bewustwording en optimaal gebruik van non-verbale communicatie

de after-sales & jaarafspraken








Enkele voorbeelden van onze huidige opdrachtgevers

De afgelopen periode hebben wij onder andere voor de volgende organisaties trainingen mogen verzorgen: Dagblad Sp!ts Amsterdam, All Office te Purmerend, Vision Music Europe (VME) te Amsterdam, WinRIS te Nieuwegein, Waterland Security Service (WSS) te Purmerend, Kotterman Bedrijfsdiensten te Watergang, WebRegio te Purmerend, Interactie te Purmerend.


Wanneer gaan wij aan de slag?

Natuurlijk wilt u meer weten op welke wijze Succesvol Verkopen .nl het rendement op de verkoopinspanning van uw organisatie gaat verhogen.

Vul daarom meteen het aanvraagformulier trainingen in door hier te klikken.



Copyright Succesvol Verkopen .nl 2011 | T: 0299-417891 | F: 0299-417893

succesvol, verkopen, doelstellingen voor een verkoopgesprek, fases in het verkoopgesprek, verkoopgesprek, verkooptrechter, salesfunnel, verkoopmanier, sales, salesschool, salesopleiding, verkoopschool, verkoopopleiding, behoeftebepaling klant, tips, voorbeeld verkoopgesprek, belscript naar bedrijven, verkoopgesprek in 6 fasen, succesvol telefoneren afspraak maken, belscript verkopen, tricks, verkoper, belscript verkopen, gouden beluren, standaard belscript, belscript ontwerpen, belskript, telefonisch, trechteren, afspraken maken, omzet, verhogen, gratis, verkooptraining, salestraining, verkoopplan, acquisitie, opdrachten, binnenhalen, afsluiten, offertes, verkoopuitdagingen, salestips, houding, persoonlijk verkopen, nonverbale communicatie, spiegelen, aanraken, belscript, download, communicatie, communiceren, coaching, acquisitietraining, meer verkopen, effectiever verkopen, effectiever acquireren, tips, tricks, presenteren, salesmanager, opleiding, verkooptruckjes, verkooptechniek, Bert van Gulik, Supportsales, opwarmen, behoeftbepaling, Kenneth Smit, Door, Roel Gerritsen, offertes opmaken, Red Fox Blue, Remco Melis, Krauthammer, NCOI, salesquest, verkooponline, Micheal Hoetmer, incompany trainingen, beter verkopen, hogere verkoopcijfers, verkoopcursus, verkooptijger, salesgoeroe, Brian Tracy, Stephen Covey, goal management, topverkopers, verkopers online, verkopersonline, smart doel, doelstellingen, ideale verkoper, motivatie, motivator, verkoopkans, verkoopkansen, klantenbinding, klanten, klanten binnenhalen, accountmanager, accountmanagement, verkoopbaan, salesbaan, powerpoint, verkoopcijfers, verkoopinzicht, salescijfers, verkoopfunnel